έκθεση φωτογραφίας "εκεί που γεννήθηκα"

Επιμήκυνση Έκθεσης έως τις 6/11/11 θα διαρκέσει η έκθεση φωτογραφίας αντί του αρχικού 23/10/11.

Δύο χρόνια πριν έκανα τις δύο πρώτες και ως σήμερα μόνες φωτογραφικές εκθέσεις μου, στην Ευρώπη.

Την Κυριακή 09.Χ.2011 ξεκινά στον Κορυδαλλό στο "Ελληνικόν" η πρώτη μου έκθεση στην Ελλάδα, με τίτλο "εκεί που γεννήθηκα".

Στην έκθεση υπάρχουν φωτογραφίες από τον Κορυδαλλό τα Τρίκαλα και την Ελαφόνησο, "εκεί που γεννήθηκα" λοιπόν μιας και γεννήθηκα στον Κορυδαλλό έχοντας την καταγωγή μου από την Νότια Πίνδο στα Τρίκαλα από τον Πατέρα μου κι από την Ελαφόνησο στην Λακωνία αντίστοιχα από την μητέρα μου.

Ο ζεστός και φιλόξενος χώρος στο καφέ "Ελληνικόν" (πλατεία Ελευθερίας, Διαμαντίδη 1 & Δημητρακοπούλου, κλικ για χάρτη, Κορυδαλλός) θα στεγάσει την έκθεση για δύο βδομάδες, έως 23 Οκτωβρίου 11 (επιμήκυνση της έκθεσης φωτογραφίας για δύο εβδομάδες έως 06/11/11).

Η φωτογραφία είναι ένα απειροελάχιστο κλικ μέσα σ' ένα κλάσμα του χρόνου, η εικόνα παγώνει και ή ταξιδεύει ή χάνεται.
Ευχαριστώ πολύ όλους όσους βοηθούν στο ταξίδι αυτό:

report24.gr

moriasnow.gr

trikalanews.gr

korydallos.blogspot

ΔΗΜΟΙ-news.gr

κορυδαλλός tenekedoupoli

lakonia-gr

palo.gr

axortagos.gr

tromaktiko

inews.gr

grblogs.gr

tromaktiko.net

ethnosnews

newspot.gr

ksipnistere.blogspot