Η διαβούλευση αυτή βρίσκεται σε σωστή κατεύθυνση αλλά από λάθος δρόμο. Δεν μπορεί να έχουμε ως μέτρο της τον κυβισμό (κυλινδισμό) κι όχι την ιπποδύναμη. Παράδειγμα: υπάρχει κινητήρας 1.400cc του μεγαλήτερου ευρωπαικού group που αποδίδει στο ίδιο ακριβώς όχημα 80hp, 122hp & 160hp. Είναι γνωστό πως το κόστος κτήσης, το κόστος συντήρησης, η κατανάλωση καυσίμων, η εκπομπή καυσαερίων, τα ελαστικά, η φθορά της ασφάλτου και γενικά το σύνολο κόστους-χρήσης κάθε οχήματος έχει να κάνει με την ιπποδύναμη κι όχι με τον κυλινδισμό.